من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من …
غصه هایت برای من …
همه بغضها و اشکهایت برای من ..
...بخند برایم بخند آنقدر بلندتا من هم بشنوم صدای خنده هایت را…
صدای همیشه خوب بودنت
را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم
…
#YOUNES#ادامه ...
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من …
غصه هایت برای من …
همه بغضها و اشکهایت برای من ..
...بخند برایم بخند آنقدر بلندتا من هم بشنوم صدای خنده هایت را…
صدای همیشه خوب بودنت
را
دلم برایت تنگ شده
دوستت دارم
…
#YOUNES#ادامه ...
+ نوشته شده در جمعه هشتم مرداد ۱۳۸۹ ساعت 19:17 توسط روح الدین خ
|
